dilluns, 7 de maig del 2012

Desenvolupament del pla de millora

El nostre projecte de millora consisteix en l'optimització dels espais i de recursos del centre. Amb aquest projecte pretenem a més, dur a terme la construcció de racons a les aules de 2 a 3 anys. A l'escoleta hi ha material que es podria aprofitar millor o d'una altra manera. D'aquesta manera és possible aquesta muntatge. A més, aprofitant la bona comunicació amb les famílies, també hem pensat que, el material que necessitem es podria demanar a elles.
A més de tot això, hem pensat que també es podria millorar l'estètica del centre en general, és a dir, dels espais comuns, i fer d'aquests llocs més acollidors.
S'ha de dir que aquest projecte ja s'està duent a terme en aquests moments. Des de fa poc hi ha fet el racó de cuinetes, el de metges i el de la fosca. Actualment hi ha el racó de les disfresses que està en construcció. A més, els espais comuns (passadissos, sala de psicomotricitat, menjador, hall...) han estat decorats i ambientats.
Les practicants de l'escoleta Hiualfàs estem treballant cada dia en aquest projecte juntament amb algunes de les educadores del centre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada