Revisant el meu contracte d'aprenentatge he comprovat que he assolit la majoria de coneixements que m'havia proposat. Clar està que aquests coneixements, sobretot pel que fa a les habilitats, són aspectes que encara podrien millorar més. Fent aquesta reflexió m'he sorprès i m'ha ajudat a adonar-me'n més encara de la importància d'aquestes pràctiques, ja que és en el dia a dia on més vas aprenent sobre la teva futura feina i en la que vas millorant a poc a poc.
Penso que és bastant important plantejar-te uns objectius inicials per després poder-ne fer una valoració sobre el que has après i sobre el que encara podries seguir millorant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada