dijous, 22 de març del 2012

Com m'imagino l'escola on vaig a fer pràctiques?


Abans de començar a fer pràctiques m'imaginava una escola una mica gran, ja que era el que m'havien dit. Esperava una escola plena de colors i amb les parets plenes de coses fetes pels infants o per a ells com per exemple els penjadors amb les seves fotografies. Pensava que les aules tindrien la seva estora i que estarien molt decorades. Pensava que tindria un o dos patis, amb una patinadora. M'imaginava també els espais per als nadons, amb el sòl d'escuma.

Després de visitar l'escoleta vaig comprovar que era encara més gran del que m'havia imaginat. Té 10 aules diferents, separades les unes de les altres. Les parets estaven plenes de creacions dels infants, encara que jo m'imaginava que encara estarien més plenes. A fora de les aules, és a dir, al passadís, hi ha els penjadors amb les fotografies dels infants, tal com esperava i a dins també hi ha una estora a cada aula. L'escola no té només dos patis, sinó que en té tres, i a un d'ells hi ha una patinadora.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada