Abans de començar a fer pràctiques m'imaginava una escola una mica
gran, ja que era el que m'havien dit. Esperava una escola plena de
colors i amb les parets plenes de coses fetes pels infants o per a
ells com per exemple els penjadors amb les seves fotografies. Pensava
que les aules tindrien la seva estora i que estarien molt decorades.
Pensava que tindria un o dos patis, amb una patinadora. M'imaginava
també els espais per als nadons, amb el sòl d'escuma.
Després de visitar l'escoleta vaig comprovar que era encara més
gran del que m'havia imaginat. Té 10 aules diferents, separades les
unes de les altres. Les parets estaven plenes de creacions dels
infants, encara que jo m'imaginava que encara estarien més plenes. A
fora de les aules, és a dir, al passadís, hi ha els penjadors amb
les fotografies dels infants, tal com esperava i a dins també hi ha
una estora a cada aula. L'escola no té només dos patis, sinó que
en té tres, i a un d'ells hi ha una patinadora.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada