dilluns, 5 de març del 2012

Presentació

Hola,
el meu nom és Joana Maria Pujadas Mestre. Estic fent pràctiques a l'escoleta de Hiualfàs de sa Pobla. Faig les pràctiques a una aula d'1 a 2 anys.
Soc de Campanet. Tenc 23 anys. Abans de començar el grau d'Educació Infantil vaig fer la diplomatura d'Educació Social. Com que sempre m'havia fet ganes fer magisteri pensava que en acabar la primera carrera era moment de seguir estudiant.
El primer quatrimestre he estat d'erasmus a Montpellier, França. Ha estat una gran experiència. Allà vaig fer pràctiques durant dues setmanes a una escoleta amb infants de 5 anys.
Ara estic gaudint molt de les pràctiques a l'escoleta de sa Pobla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada