dijous, 8 de març del 2012

Concepte d'infant


Per mi, un infant és una persona de poca edat, una personeta innocent, amb un futur llarg i amb moltes coses per descobrir i conèixer. Un infant és dependent en alguns aspectes, encara que de cada vegada adquireix un major grau d'autonomia. Té molta facilitat per aprendre coses noves. Té una gran vitalitat i energia. Per mi, els infants són el futur. Les experiències que viuen en els seus primers anys de vida són bàsiques pel seu futur aprenentatge i per la formació de la seva personalitat. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada