Per mi, un infant és una persona de poca edat, una personeta innocent,
amb un futur llarg i amb moltes coses per descobrir i conèixer. Un
infant és dependent en alguns aspectes, encara que de cada vegada
adquireix un major grau d'autonomia. Té molta facilitat per aprendre
coses noves. Té una gran vitalitat i energia. Per mi, els infants són el
futur. Les experiències que viuen en els seus primers anys de vida són bàsiques pel seu futur aprenentatge i per la formació de la seva personalitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada