Pel que fa a les competències que crec que tinc:
Penso que la competència de l'elaboració de dispositius de diferenciació, concretament a practicar un suport integrat, treballar amb alumnes amb grans dificultats, podria ser una de les competències que posseeixo ja que tinc experiència pel que fa a treballar amb infants amb discapacitats.
Una altra competència que penso que ja posseeixo és la de treballar en equip. S'ha de dir que sempre et pots trobar a persones amb les que no congenies però s'ha de saber separar el personal del professional. Amb el temps que fa que estudio i que realitzo treballs en grup, puc dir que soc capaç de realitzar adequadament un projecte i que soc capaç d'afrontar i analitzar conjuntament situacions complexes, pràctiques i problemes professionals.
També, pel tema de les noves tecnologies penso que no tinc cap problema a l'hora d'utilitzar-les, així que penso que tampoc en tindria cap a l'hora d'aplicar-les dins una aula.
Pel que fa a les competències que encara no tinc o que hauria de millorar:
Crec que la de participar en la gestió de l'escola és una de les mancances que posseeixo. Com que encara he hagut de participar en aquesta tasca i no he tingut mai unes obligacions de tal magnitud puc dir que és una cosa que pot ser hem vindria una mica gran al principi. Es tracta de molta tasca però espero ser capaç de dur-la a terme en el seu moment.
Una altra competència en la que hauria de millorar és la de dirigir reunions de pares. S?ha de dir que el fet de parlar davant un públic hem costa una mica. També s'ha de dir que és una cosa que no he fet mai i que penso que al principi hem costarà una mica, però tenc present que és una cosa de mi que ha de millorar.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada