A mi m'agradaria ser, com no, una bona mestra, del la qual puguin dir
que fa bé la seva feina. M'agradaria arribar a ser una mestra
competent, professional, que sap provocar el desenvolupament dels
seus alumnes, que sap fer que aquests aprenguin mitjançant
situacions d'aprenentatge adequadament preparades. Voldria arribar
ser una mestra que ajuda als infants a créixer, que sap ésser-hi
quan cal i que sap mantenir-se al marge quan és necessari. Voldria
saber treballar bé en equip i participar en la gestió del centre
sempre i quan sigui necessari. M'agradaria ser una mestra estimada
pels seus infants. Vull ser una mestra que sap veure els seus errors,
reconèixer-los, acceptar-los, reflexionar sobre aquests i aprendre
d'ells. M'agradaria saber aplicar adequadament els meus aprenentatges
i seguir aprenent al respecte, ser una mestra innovadora. Per acabar,
m'agradaria ser una mestra que gaudeix de la seva feina.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada