dilluns, 19 de març del 2012

Quin tipus de mestra vull ser?

 A mi m'agradaria ser, com no, una bona mestra, del la qual puguin dir que fa bé la seva feina. M'agradaria arribar a ser una mestra competent, professional, que sap provocar el desenvolupament dels seus alumnes, que sap fer que aquests aprenguin mitjançant situacions d'aprenentatge adequadament preparades. Voldria arribar ser una mestra que ajuda als infants a créixer, que sap ésser-hi quan cal i que sap mantenir-se al marge quan és necessari. Voldria saber treballar bé en equip i participar en la gestió del centre sempre i quan sigui necessari. M'agradaria ser una mestra estimada pels seus infants. Vull ser una mestra que sap veure els seus errors, reconèixer-los, acceptar-los, reflexionar sobre aquests i aprendre d'ells. M'agradaria saber aplicar adequadament els meus aprenentatges i seguir aprenent al respecte, ser una mestra innovadora. Per acabar, m'agradaria ser una mestra que gaudeix de la seva feina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada