Les pors que tenia abans de començar les pràctiques eren:
Por a no saber que fer dins l'aula
Por a no fer les coses bé, a equivocar-me
Por a la relació amb la tutora de l'aula
Por a que els nins no m'acceptin
Por a que els nins no m'escoltin
Por a sentir-me incompetent
Por a la relació amb els pares
Por a no tenir suficient iniciativa
Por a no saber posar límits.
Por a transmetre sensacions d'angoixa, de nervis...
Una de les pors que més hem preocupava era la de sentir-me
incompetent. Crec que és una de les majors pors que es pot tenir ja
que pot provocar una sensació de frustració bastant important. La
incompetència pot dur al fet de sentir que aquesta no és una feina
per la qual estàs prou motivat, que no tens prou vocació per dur-la
a terme adequadament. La falta d'experiència, la falta de
coneixement pràctic pot ser l'origen d'aquesta por.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada